LUCIA (Listaxe Unificada de Coordinación de Incidentes e Ameazas) é unha ferramenta desenvolvida polo CCN-CERT para a xestión de ciberincidentes nas entidades do ámbito de aplicación do Esquema Nacional de Seguridade. Con ela preténdese mellorar a coordinación entre o CERT Gobernamental Nacional e os distintos organismos e organizacións cos que colabora.
LUCIA ofrece unha linguaxe común de perigo e clasificación do incidente e mantén a raxtrexabilidade e o seu seguimento. O sistema permite, ademais, automatizar as tarefas e integrarse con outros sistemas xa implantados.
Coa ferramenta LUCIA, o organismo poderá xestionar tres tipos de ciberincidentes:
Os incidentes propios do organismo
Os provenientes do sistema de alerta temperá de rede SARA (SAT-SARA).
Os provenientes do sistema de alerta temperá de internet (SAT-INET).
Documentación y descargas
- Claves para la gestión de ciberincidentes (infografía)
- Compartir información, crear comunidad: cómo la notificación de incidentes contribuye a mejorar la ciberseguridad nacional (infografía)
- Cómo agilizar la gestión y notificación de ciberincidentes con LUCÍA (infografía)
Sistema LUCIA y actualizaciones | contraseña: LUCIA
Contacto:
Clave PGP Descargar
FINGERPRINT 05BF 19A8 3D73 2273 A0E3 5D6F 6B3E DCBF 4038 36FE